|
|
Se începe căutarea
Consiliul Judetean Neamt
Instituţii / Servicii publice
Servicii si formulare online
Prezentare judet
Mass media
DEPUNERE PETITIE

Formular pentru depunerea unei petitii

INSCRIERE IN AUDIENTA

Formular pentru inscriere in audienta

CONSULTARE DOCUMENT

Consulta starea documentului depus

SOLICITARE URBANISM

Solicita certificate, autorizatii, avize



              Având în vedere faptul că, la nivelul Consiliului Județean Neamț, înregistrarea documentelor primite din afara instituției se face prin intermediul unui sistem electronic, pentru buna desfășurare a raporturilor cetățeni - autoritate publică este de recomandat ca orice înscris/document/act transmis instituției noastre să fie însoțit de o adresă de înaintare. În situația în care la adresa de înaintare se atașează diverse documente justificative, ar fi utilă enumerarea acestora în conținutul adresei.


Evenimente

22 iulie 2016


Președintele CJ Neamt, Ionel Arsene, a participat astăzi la ședința extraordinara a Comitetului Județean pentru Situații de Urgenta, în cadrul căruia indeplineste funcția de vicepresedinte.
În cadrul ședinței s-a prezentat și dezbătut situația de pericol creata de un bloc de piatra desprins din versant, blocat în albia torentului Arinis, în localitatea Izvorul Muntelui.
Cititi mai mult...

19 iulie 2016


Proiectul CJ Neamț privind managementul eficient al Lacurilor Vaduri și Pângărați a ajuns la final
Proiectul derulat de Consiliul Județean Neamț „Management pentru ariile naturale protejate Lacul Pângăraţi şi Lacul Vaduri“, cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, a ajuns final, având o perioadă de implementare de peste cinci ani.
Cititi mai mult...

19 iulie 2016


Președintele Ionel Arsene i-a cunoscut pe colegii din CJ în propriile birouri
Ionel Arsene, președintele Consiliului Județean Neamț, i-a cunoscut personal pe colegii din instituție, vizitându-i în birourile unde își desfășoară activitatea.
Cititi mai mult...





Sedinte - Consiliul Judetean

Program de lucru cu publicul

În scopul asigurarii accesului cetatenilor la serviciile Consiliului Judetean Neamt, se stabileste programul de lucru cu publicul, dupa cum urmeaza:
a. în fiecare zi, de marti pâna joi, inclusiv, între orele 8.30.- 16.30;
b. în fiecare zi de vineri, între orele 8.30- 14.00;
c. în fiecare zi de luni, între orele 8.30- 18.30. Între orele 16,00 - 18,30, accesul în cadrul institutiei se va face pe la intrarea principala

Audiente Demnitari


PREȘEDINTE: Ionel ARSENE
VICEPREȘEDINTE: Ion ASAFTEI
VICEPREȘEDINTE: Laurentiu DULAMA

Pentru soluționarea problemelor cu caracter urgent, precum și în funcție de programul persoanelor menționate activitatea de primire în audiență, se desfășoară cu caracter permanent.

Audiente Secretarul Judetului


SECRETARUL JUDEȚULUI: Daniela SOROCEANU



HARTA SITE
Consiliul Judetean Neamt © 2011 |

Tipar Font - Font +

Adresa


Str. Alexandru cel Bun nr. 27, Piatra Neamt
Telefon: (+4) 0233 / 21.28.90
Telefon: (+4) 0233 / 21.36.70
Fax: (+4) 0233 / 21.15.69
E-mail: cons.judetean@cjneamt.ro

Informatii publice


Responsabil relatii cu publicul - Mihai Vasiliu
Telefon: (+4) 0233 / 21.28.90 int. 264
Fax: Fax: (+4) 0233 / 22.60.46
E-mail: relatii.publice@cjneamt.ro

Responsabil informatii de interes public - Poiana Dumitrita
Telefon: (+4) 0233 / 21.28.90 int. 264
E-mail: legea544@cjneamt.ro

Purtător de cuvânt


Nume: Maria Simona Balint
Telefon: (+4) 0233 / 21.28.90 int. 240
E-mail: cons.judetean@cjneamt.ro