|
|
Se începe căutarea
Consiliul Judetean Neamt
Aparat propriu
Instituţii / Servicii publice
Informaţii cetăţeni
Prezentare judet
Mass media
DEPUNERE PETITIE

Formular pentru depunerea unei petitii

INSCRIERE IN AUDIENTA

Formular pentru inscriere in audienta

CONSULTARE DOCUMENT

Consulta starea documentului depus

SOLICITARE URBANISM

Solicita certificate, autorizatii, avize

Evenimente

8 aprilie 2015

LICEENII DE LA LPS PIATRA NEAMŢ AU VOTAT BUGETUL ALOCAT SPORTULUI NEMŢEAN
Joi, 9 aprilie 2015, de la ora 10.00, în cadrul săptămânii „Să ştii mai multe, să fii mai bun”, s-a desfăşurat şedinţa ordinară a Consiliului Judeţean Neamţ, ocazie cu care liceenii din clasele a X-a, a XI-a şi a XII-a ai Liceului cu Program Sportiv Piatra Neamţ, însoţiţi de profesori şi antrenori, sprijiniţi logistic de aparatul de specialitate al Consiliului Judeţean, au organizat propria şedinţă, prezidată de preşedintele Constantin Iacoban. Continuare...

7 aprilie 2015

Pe data de 07.04.2015 la ora 13.00 domnul Președinte al Consiliului Județean Neamț Constantin Iacoban a avut o întâlnire cu experții Băncii Mondiale privind contextul actual al Strategiei de descentralizare din România. Întâlnirea a avut loc la sediul Consiliului Județean Neamț.
Au participat Delegația Băncii Mondiale formată din: Dl. William Dillinger – specialist financiar, Dna. Clara Volintiru – specialist resurse umane, Dl. Mihai-Boyer Magheru – specialist în dezvoltare socială și probleme sociale, Dl. Sebastian Burduja – specialist în dezvoltare socială, Dna Manuela Mot – consultant.
La întâlnire a participat, de asemenea, Dl. Vlad Angheluță, Prefect al județului Neamț.
În cadrul întâlnirii s-au discutat probleme privind:, Cheltuielile și sursele de venit proprii, Investiții de capital finanțate de la buget, precum și din fonduri europene, Regionalizarea, Descentralizarea și consolidarea instituțiilor, Fonduri alocate domeniului sănătății și educației.




Declaratie de angajament privind politica de management al riscurilor la nivelul aparatului de specialitate al Consiliului Judetean Neamt


Şedinţe - Consiliul Judeţean

Program de lucru cu publicul

În scopul asigurării accesului cetăţenilor la serviciile Consiliului Judeţean Neamţ, se stabileşte programul de lucru cu publicul, după cum urmează:
a. în fiecare zi, de marţi până joi, inclusiv, între orele 8.30.- 16.30;
b. în fiecare zi de vineri, între orele 8.30- 14.00;
c. în fiecare zi de luni, între orele 8.30- 18.30. Între orele 16,00 - 18,30, accesul în cadrul instituţiei se va face pe la intrarea principală

Program de audiente


PRESEDINTE: Constantin IACOBAN
VICEPREȘEDINTE: Emilia ARCAN
VICEPREȘEDINTE: Dan MANOLIU
SECRETARUL JUDETULUI: Daniela SOROCEANU
Mihai HANGANU, consilier în cadrul Cabinetului Presedintelui

Contact

Adresa:
Str. Alexandru cel Bun nr. 27, Piatra Neamt
Telefon: (+4) 0233 / 21.28.90
(+4) 0233 / 21.36.70
Fax: (+4) 0233 / 21.15.69
E-mail: cons.judetean@cjneamt.ro

Responsabil informatii publice:
Nume: Mihai Vasiliu
Telefon: (+4) 0233 / 21.28.90 int. 264
Fax: (+4) 0233 / 22.60.46
E-mail: relatii.publice@cjneamt.ro



HARTA SITE
Consiliul Judetean Neamt © 2011 |

Tipar Font - Font +

Adresa


Str. Alexandru cel Bun nr. 27, Piatra Neamt
Telefon: (+4) 0233 / 21.28.90
Telefon: (+4) 0233 / 21.36.70
Fax: (+4) 0233 / 21.15.69
E-mail: cons.judetean@cjneamt.ro

Informatii publice


Nume: Mihai Vasiliu
Telefon: (+4) 0233 / 21.28.90 int. 264
Fax: Fax: (+4) 0233 / 22.60.46
E-mail: relatii.publice@cjneamt.ro

Purtător de cuvânt


Nume: Mihai Hanganu
Telefon: (+4) 0233 / 21.28.90 int. 249
E-mail: cons.judetean@cjneamt.ro